Ако имате право на възстановяване на сума, можем да изпратим заявление за възстановяване на сума до авиокомпанията от ваше име. Когато и ако заявката е приета от авиокомпанията и сумата е възстановена на нас, ще обработим възстановяването на сумата ви в съответствие с правилата на авиокомпанията и нашите Общи условия, които можете да намерите тук. Сумата за възстановяване ще бъде изплатена към първоначалния ви начин на плащане.

В зависимост от закъсненията на авиокомпаниите процесът по възстановяване на сумата може да отнеме между 2 и 8 седмици, а в крайни случаи, след подаване на заявление до авиокомпанията, дори по-дълго. Веднага след като получим сумата от авиокомпанията, ще ви я изпратим; въпреки това, поради големите обеми на възстановяванията, които обработваме вследствие на пандемията, процесът от наша страна може да отнеме няколко седмици.

Ако резервацията ви включва няколко пътници, обикновено можете да изберете повторна резервация само за един от тях. Можете да направите повторна резервация за пътниците в различно време, стига да спазите сроковете и критериите на авиокомпанията за повторна резервация. Точните правила се определят от всяка авиокомпания.